Salutare internauți. După 2 zile fără internet revin cu un nou articol. După cum suntem obișnuiți (abonații Blue Telecom), dacă bate vântul puțin mai tare sau vremea e de ploaie ne putem lua adio de la internet.
Acesta este momentul în care înroșim telefonul cu apeluri la firma precizată mai sus. Doamna care ne răspunde ne promite mereu că în jumătate de oră se rezolvă. Sunăm în jumătate de oră, „nu e nici un fel de problemă, se rezolvă în o oră, colegii sunt deja pe teren și lucrează.” Care teren? Poate pe Municipal, că nu e nimeni care să lucreze la cablurile de la internet.
Uite așa am stat eu două zile fără internet. Dacă mai sun de vreo 2 ori la ei pot spune că sunt prieten bun cu doamna care răspunde, deja mă tratează cu domnu’ și fără să spun care e problema, doar spunând de unde sunt, îmi spune ceea ce este pusă să spună: „Se rezolvă în jumătate de oră”. Nu este vina ei, ea doar trebuie să răspundă la un telefon, dar prin simplul fapt că este angajată acolo devine și ea oarecum responsabilă.
Dacă întârzii plata cu câteva zile imediat apare pe pagina browserului: „Contul este suspendat pentru neplată”. Pentru asta îi acord o bilă neagră firmei Blue Telecom Vaslui.
Sper să nu se mai repete. O zi faină !
nici eu nu am avut internet 2 zile 🙁