FaceBook a devenit de prin anii 2005, cea mai mare rețea de socializare din întreaga lume. Idee a unui student pentru o simplă rețea de intranet într-o facultate, FaceBook a ajuns astăzi în toate țările. Cu ajutorul FaceBook-ului mulți și-au regăsit vechi prieteni, colegi, familii despărțite s-au unit, etc.
Totuși, nu despre asta vreau să vorbim, ci mai exact despre avantajele pe care FaceBook-ul le poate aduce tuturor proprietarilor de site-uri, afaceri s.a.m.d. FaceBook-ul pune în legătură milioane de oameni zilnic iar dacă măcar 0,1 % din acești oameni văd postările de pe site-ul tău sau văd ce pune la dispoziție afacerea ta, categoric te-ai ales și cu vizite dar și cu potențiali clienți.
Iată zic eu, un motiv destul de bun pentru ca site-ul ce îl dețineți să aibă o pagină de FaceBook. Fie că aveți doar reclame AdSense, fie că participați în programe de afiliere sau aveți chiar propriul magazine, pagina FaceBook va fi foarte utilă deoarece în timp vă va aduce destule vizite cât să aveți conversii sau click-uri și bineînțeles, profit.
De ce zic în timp? Pentru că nu e deajuns să ai doar pagina și atât. Pagina respectivă trebuie promovată pentru a strânge cât mai mulți fani. Așadar, cu cât mai mulți fani pentru pagina voastră, cu atât mai multe șanse să aveți din ce în ce mai multe vizite. După ce ați strâns destui fani, nu vă mai rămâne decât să vă actualizați site-ul cu conținut interesant și de calitate, cu oferte și reduceri și vizitele de pe pagina de FaceBook vor fi garantate.
Iată așadar cum spre deosebire de multe rețele sociale, FaceBook-ul a devenit o rețea socială folosită în multiple scopuri, o rețea de foaloasele căreia se pot bucura și deținătorii de site-uri sau afaceri online și nu numai.