Advertorialele sunt acele articole scrise contra-cost in care promovezi produsul sau site-ul unei alte persoane numite advertiser. Aceasta practica nu este noua in online, nu cred ca exista vreun onliner care sa nu fi cumparat vreodata un advertorial.
Totusi, cand ai un blog bun si vrei sa profiti de pe urma lui, dar nu ai nici un fel de oferta, ce faci?
Raspunsul este cat se poate de simplu. Daca clientul nu vine la tine (este foarte mult de munca pana la aceasta etapa) cauta-l tu pe el. Sunt foarte multe site-uri in care poti sa pui diverse anunturi legate de blogul tau si serviciile ce le poti oferi.
Fiecare blogger isi doreste sa castige ceva de pe urma muncii lui, sunt foarte sigur de asta. Advertorialele sunt cea mai buna metoda de a castiga bani cu ajutorul unui blog care nu are foarte multe vizite (in acest caz, blogul poate fi propus la Google Adsense). Ce poate fi mai frumos decat sa faci ceea ce-ti place si sa castigi bani?
Promoveaza ceea ce oferi, publica cat mai multe anunturi si incearca sa aduci pe blogul tau cat mai multe persoane interesate de publicitate. Mai intai de toate trebuie sa fii sigur ca ai un blog bun, un blog care sa-i atraga pe advertiseri si sa-i faca curiosi, un blog unde-si pot promova proiectele lor.
Pentru ca un advertorial sa conteze mai mult, fa-l cu cap. Nu incerca sa lauzi foarte mult produsul ce-ti este dat spre promovare, spune-ti exact parerea despre el, chiar cu riscul sa pierzi acel client. Asta dovedeste ca ai caracter si nu esti dispus sa faci orice pentru bani.
Demonstreaza ca ai caracter, daca pierzi anumiti clienti din cauza faptului sa-ti spui parerea direct, inseamna ca acei clienti nu ti se potriveau, deci nu puteai sa colaborezi cu ei pe un termen lung. Promoveaza ce-ti place!